Perjantaina vuorostaan poni narun päähän ja omin jaloin juoksemaan. Lenkki kesti tunti 10 min eli juoksua noin 50 min. Strakur tuli possupassia perässä  Hiski oli paljon "komeampaa" juoksuseuraa!

minä ja poni

ja koirat myös kuvassa (minun koirilla heijastimet, Suskun koirilla ei). Koirien hihnat heijasavat minun olalla...

Lauantaina päädyin sentään liikuttamaan kummankin hevosen ihan ratsastaen

Illalla tuli sitten "kuolema vastaan". Käytiin Päivin kanssa ACE:lla reenaa ja oli ihan pikkasen juoksurata viritelty! Kotia päästyäni vedin ensimmäisenä magnesiumia... Ilta venyi yömyöhälle rupatellessa (yllätys yllätys) ja kolmen aikoihin maltettiin käydä nukkumaan. Kello soi jo 6.30, mutta onneksi minä sain vielä jäädä pariksi tunniksi jatkaa unia  Ja tänään juostiin sitten lisää. Ensimmäisellä yrittämällä unohdin koko ajan esteet, mutta toisella kertaa pääsin ensimmäiset reilut 20 estettä puhtaasti ja saatiin aikakin 20 esteen osalta. Vinka pinkoi oikein mallikasta vauhtia  Rata jatkui, mutta minun jalkani eivät enää liikkuneet pitkällä suoralla ja jouduin lopettamaan reenit siihen. Minä istuin maassa puuskuttaen kykenemättä puhumaan... koira onneksi palkkasi itse itseään lelua tappamalla!

Iltapäivällä kävin vielä pienen verryttelylenkin koirien ja ponin kanssa. Ponille vaan suitset päähän, ei satulaa. Kävelin auratut tiet ja kipusin ponin selkään lumisemmilla osuuksilla. Saa nähdä mikä on olotila huomenna

paitsi alkuun pihatiellä olin selässä, vaikka se oli aurattu (jäin heti kiinni)

tässä minä vielä kävelen!

sinisessä metsässä ollaan jo selässä