Eilen käytiin iltakisoissa Kajaanissa Suskun ja Miiran kanssa. Kuumensin Vegaa "jätti-patukalla" ja Vega tuntuikin erittäin innokkaalta ja sain taas itelleni hyvän tsempin päälle ohjaukseen heti ekalta esteeltä. Rata sujuikin muuten hienosti, mutta puomin Vega juoksi TAAS läpi ilman mitään ajatusta pysähtymisestä (videolta näkee, että kuitenkin juoksee aivan selvästi ihan alas asti eikä loikkaa kontaktin yli). Tässä vaiheessa minun piti olla vähän koiraa edellä (tulin puomin oikeaa puolta) ja vippaamassa Vegaa putken kauimmaiseen päähän:
1823362.jpg
Niinhän siinä sitten kävi, että minä olin jäljessä ja kun koira ei pysähtynyt, niin Vega juoksi suoraan minun jalkoihin ja minä vedän baletin ja ripaskan sekotusta kädet hyrrinä pyörien pystyssä pysyäkseni. Jalkani selvitettyä ja koiran löydettyä rata sujui mallikkaasti loppuun. Mutta yllättäen saimme tuosta pikku episodista vitosen :c) Tuosta pikku pyörimisestä huolimatta aika oli hyvä, joten ole tyytyväinen suoritukseen muilta osin lukuunottamatta puomin kontaktia. Mutta Susku ja Luru voittivat luokan nollalla ja saivat ekan ava-kiinnityksensä - upeeta :c) Ja Miira oli Taavin kanssa toinen myös nollalla :c)

Sunnuntaina on omat kisat ja edessä 3 rataa. Toivottavasti muistan palauttaa Vegan kontaktille, jos se taas juoksee sen läpi ja meillä on virheitä alla.